World labyrinth Day: may we continue to walk as one throughout the year!

4 mei. Ook dit voorjaar, op de eerste zaterdag van mei, wordt wereld-labyrintdag weer gevierd. Op deze dag lopen mensen over de hele wereld een labyrint om 1 uur ‘s middags, onder het motto Walk as One (loop eensgezind). Op die manier wordt er een labyrintcirkel gevormd om de aarde.
Het labyrint bij de Vrijheidskerk doet nu ook weer mee, samen met veel andere labyrinten in Nederland. Kom zo rond half één naar de Vredestuin waar in het gras het prachtige labyrint ligt. Er wordt een korte inleiding gegeven en dan lopen we…

Het idee dat je dat met zoveel mensen deelt, over de hele wereld geeft het lopen een bijzondere energie. Na het lopen in Nederland en West-Europa lopen mensen in heel Groot-Brittannië waar het een uur vroeger is en waar ook heel veel labyrinten zijn en zo gaat het door en steekt het de oceaan over.
Wilt u ook meedoen dan is het fijn als u zich van tevoren opgeeft maar ook als u op de dag zelf besluit dat u mee wilt doen bent u welkom.

• tijd: zaterdag 4 mei 2024, 12.30 uur.
  • locatie: Vrijheidskerk, Hobbemalaan 1a, Alkmaar.
  • leiding: Thea Verkerk

Afbeelding van PIRO via Pixabay