Dit jaar werd onze wijkgemeente vertegenwoordigd door team de BlijeMonsters. Lotte, Lieke, Imke, Femmie, Sven en Noor hebben hard gestreden tijdens het spel en hun uiterste best gedaan zoveel mogelijk punten op te halen. Daarna volgde nog de strijd om de bonuspunten. Als gemeente hebben jullie hen daar heel goed bij geholpen! Lange tijd stonden we in het klassement van de bonuspunten in de top 3! Superknap omdat er 173 deelnemende teams waren. Uiteindelijk hebben we €810,- opgehaald voor de arbeidsmigranten in Qatar. Onze hartelijke dank!

Voor dit bedrag kregen de BlijeMonsters 30 bonuspunten. Uiteindelijk zijn we op plaats 93 van de 173 deelnemende team in Sirkelslag Kids geëindigd. Superknap dat onze zes kinderen dit gerealiseerd hebben tegen 173 grote protestantse gemeenten uit het hele land! Volgend jaar proberen we het gewoon nog een keer en misschien willen de kinderen uit Zuid ons dan komen versterken.
Het belangrijkste is dat de kinderen van onze gemeente een hele plezierige middag met elkaar gehad hebben. Dit soort activiteiten helpt hen ook zich betrokken te voelen bij de kerk. Daarnaast is er veel geld is opgehaald voor de arbeidsmigranten In Qatar. Het Bijbelgenootschap in de Golfstaten steunt hen met praktische hulp, het uitdelen van Bijbels en met bijbelstudies waarmee ze anderen weer kunnen inspireren met bemoedigende verhalen. Met deze actie hebben we hen ondersteund in het delen van hoop.