Zondag 14 april komt uit De Rijp ds. Carina Kapteijn, inmiddels een goede bekende “buurvrouw”.

Zondag 21 april verwelkomen we weer ds. Arrie van Nierop die met ons het brood en de wijn deelt.

Zondag 28 april gaat ds. Hittjo Hummelen voor. We hebben koningsdag net gevierd en zullen nog wel het Wilhelmus zingen, of volgende week, want dan is het...

Zondag 5 mei en gaat bij ons voor drs. Beatrix Voort. Haar naam werd genoemd door een van onze gemeenteleden. Zij woont in Stedebroec en wij heten haar van harte welkom.

Dan wordt het Hemelvaartsdag, op donderdag 9 mei, want 40 dagen na Pasen. Wij vieren dit deze keer in de Immanuelkerk.
De dienst daar wordt verzorgd door Marja Ligterink en begint om 10.00 uur.

Zondag 12 mei is er in onze kerk weer een Interactieve viering, muzikaal begeleid door Delta Voices.

Zondag 19 mei is het einde van de Paastijd, want we vieren Pinksteren met ds. Annerien Groenendijk als voorganger. Rood is de kleur in de kerk en alle wit is vervangen door de kleur van het vuur en de Geest.

Zondag 26 mei, als afsluiting van de week van de Oecumene vieren we met alle aangesloten kerken in het gebouw van de Apostolische Gemeenschap (Picassolaan) de dienst o.l.v. Jan Zwart, de voorganger hier samen met Erna Peijnenburg, pastoor van de Oud Katholieke parochie.
Alle andere kerken zijn deze zondag gesloten.

Zondag 2 juni is ds. Marius Braamse de voorganger weer in de Vrijheidskerk. Wij vieren met hem de Maaltijd van de Heer.