telefoon met app

Onze gemeente maakt gebruik van de app Appostel. Met deze app kunt u alle kerkelijke geldzaken op één plek beheren. Via Appostel kunt u op een gemakkelijke manier bijvoorbeeld giften doen óf collectebonnen bestellen.
U kunt Appostel downloaden via de App Store (Apple) of Google Play (Android).
Daarna kunt u in de app onze gemeente koppelen en is de app gereed voor gebruik.

Een uitgebreide handleiding vindt u hier, in het kort gaat het zo:

• Controleer of uw wachtwoord voldoet aan de hogere eisen van Appostel: Het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 6 tekens waarvan 1 hoofdletter en 1 cijfer.
  • Pas dit wachtwoord zondig aan in de Kerkgeld-app: Mijn account > Wijzig wachtwoord. *)
  • Download Appostel uit de App store (Apple) of de Play store (Android) of gebruik de QR-codes onderaan dit bericht.
  • Open Appostel en zoek je juiste kerkelijke gemeente. (PG Alkmaar, het kan even duren voordat de juiste gemeente gevonden is.)
  • Log in met uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord.
  • Uw eventuele tegoed is nu beschikbaar in Appostel. u kunt de Kerkgeld-app van uw telefoon verwijderen.

*) U kunt te allen tijde uw wachtwoord aanpassen en uw saldo controlereen op https://shop.pg-alkmaar.nl/. Gebruik hiervoor dezelfde inloggegevens als bij Appostel.

APPOSTEL qr