Dit is echt leuk voor kinderen!

peuterkerkDe Peuterkerk is een viering voor baby’s, peuters en kleuters van 0 t/m 5 jaar en hun ouders, grootouders of oppas. Een oudere broer of zus is natuurlijk ook welkom. In de viering beginnen we met het licht en we sluiten af met de zegen. We zingen eenvoudige liedjes op bekende kinderwijsjes. Het bijbelverhaal wordt zo verteld dat de kinderen volop mee kunnen doen.
De Peuterkerk is een eerste kennismaking met de kerk en het samen vieren. Onze ervaring is dat kinderen en volwassenen het heel erg leuk vinden! Dus kom kijken en meedoen.Van harte welkom!
De viering duurt een half uur en na afloop kunnen de kinderen spelen en is er koffie en limonade.
Wil je weten hoe een Peuterkerkviering gaat, kijk dan naar het filmpje: