samenverder voorkantSamen Verder

Samen Verder is het kerkblad van de Protestantse Gemeente te Alkmaar en de Evangelisch Lutherse Gemeente Alkmaar. Het blad komt ca. tienmaal per jaar uit en wordt bij de leden aan huis bezorgd. Gemeenteleden en betrokkenen kunnen zich hier aanmelden om Samen Verder per e-mail te krijgen. U kunt er dan ook voor kiezen geen papieren exemplaar meer te ontvangen.

Oudere uitgaven van Samen Verder? Stuur een mailtje aan de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Kopij

Het uiterste aanlevermoment vindt u in onderstaande tabel.samenverder doneer 10 Houdt u zich a.u.b. aan de tijd van 18:00 uur; de redactie van Samen Verder bestaat uit vrijwilligers die veelal op het weekend aangewezen zijn. De Redactie heeft een handleiding voor het aanleveren van kopij opgesteld.

Bijdrage

Elk jaar vragen we u om een vrijwillige bijdrage te doen. Een kerkblad maken kost nu eenmaal geld. Als u een bijdrage doet van € 10,-- kunnen we de kosten dekken (meer mag ook). U kunt via iDeal betalen via deze link: bijdrage Samen Verder.