De afgelopen tijd heb je er al het één en ander over kunnen lezen: Ontmoetingspastoraat.
Wat het inhoudt? Eigenlijk precies wat het woord zegt: Samen iets ondernemen en elkaar ontmoeten. Er wordt al heel wat georganiseerd om elkaar te ontmoeten: samen eten in de Wijkplaats, koffie na de kerkdienst, jeugdgroep, tuingroep … nou ja noem maar op. Maar daarmee bereiken we niet iedereen en dat willen we nu juist wel: voor elk wat wils zeg maar. Want ontmoeting heeft de toekomst!

Dus de vraag is: wie wil ons team compleet maken en heeft zin om zich (voor een tijdje) bij ons aan te sluiten en mee te denken over ontmoeting en pastoraat? Het team is op zoek naar mensen die zin hebben in een nieuwe uitdaging, die iets nieuws willen opbouwen en die bovenal enthousiast zijn. Ben je geen regelmatige kerkganger, maar wil je op een andere manier wel betrokken zijn bij de kerk? Dan is dit je unieke kans! Graag zien wij uit elke “deelwijk” een aanmelding zodat heel Zuid vertegenwoordigd is.
Voel jij je aangesproken door één van deze punten en heb je zin om iets nieuws op te bouwen gericht op de toekomst van de kerk? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Voor meer informatie en/of aanmelding:
Hartelijke groet, het (nog niet complete) ontmoetingspastoraatteam.

Afbeelding van Susanne Jutzeler, Schweiz, via Pixabay